Pentru o experiență cât mai plăcută în sistemul Adservio vă recomandăm actualizarea browser-ului sau folosirea unui alt browser modern: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, etc.

Termeni și condiții

Termeni și condiții

Bun venit la Adservio

Vă mulţumim pentru utilizarea produselor şi a serviciilor noastre ("Serviciile"). Serviciile sunt oferite de compania Adservio Social Innovation și Adservio Center cu sediile în Iasi, Strada Morilor nr.56.

Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteţi de acord cu prezenţii Termeni şi condiţii. Vă rugăm să îi citiţi cu atenţie.

Serviciile noastre sunt dedicate mediului educațional și preluării datelor privind minorii şi, prin urmare, este posibil ca uneori să se aplice Termeni şi condiţii suplimentare sau cerinţe suplimentare pentru produse. În cazul anumitor Servicii, există Termeni şi condiţii suplimentare, iar, dacă utilizaţi acele Servicii, Termenii şi condiţiile suplimentare respective s-ar putea să facă parte din contractul între unitatea şcolară din care face parte copilul dumneavoastra şi Adservio.

Utilizarea Serviciilor noastre

Trebuie să respectaţi toate politicile puse la dispoziţie în cadrul Serviciilor.

Utilizarea Serviciilor nu vă oferă niciun drept de proprietate intelectuală asupra acestora sau asupra conţinutului pe care îl accesaţi. Dumneavoastră ca utilizatori Adservio, achizitionaţi servicii de informare, servicii de management şcolar informaţional, servicii de dotare cu echipamente şi internet sau servicii de asistenţă. Nu aveţi dreptul să utilizaţi conţinutul din cadrul Serviciilor noastre, cu excepţia cazului în care prin contractarea de către unitatea şcolară a licenţei asupra sistemului Adservio, deveniţi utilizatori ai serviciilor noastre.

Serviciile noastre afişează un anumit conţinut care nu aparţine Adservio. Responsabilitatea pentru acest conţinut revine exclusiv entităţii care îl pune la dispoziţie si anume unitaţii şcolare. În ceea ce priveşte utilizarea Serviciilor de către dvs., putem să vă trimitem anunţuri privind serviciile, mesaje administrative şi alte informaţii. Puteţi renunţa la unele dintre aceste comunicări, prin bifarea/debifarea acestora din Setările contului dumneavoastra Adservio.

Adservio iși rezervă dreptul de a realiza sondaje de opinie, campanii de fidelizare și campanii de promovare în rândul utilizatorilor folosind ca mijloace de comunicare contul de utilizator, adresa de email sau numărul de telefon.

Contul dvs. Adservio

Pentru a utiliza serviciile Adservio, este necesar un Cont Adservio. Prin contractarea sistemului Adservio de către unitatea şcolară, deveniţi automat una din următoarele categorii de utilizatori: cadru didactic, personal secretariat, personal conducere, părinte sau elev.

Politicile de confidentialitate Adservio explică modul în care tratăm datele dvs. cu caracter personal şi în care vă protejăm confidenţialitatea atunci când utilizaţi Serviciile noastre. Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteţi de acord că Adservio poate să utilizeze datele respective conform politicilor noastre de confidenţialitate.

Conţinutul dvs. în cadrul Serviciilor noastre

Anumite Servicii vă permit să trimiteţi conţinut. Adservio administrează platforma de management şcolar interactiv şi modulele integrate în această platformă: catalog şcolar electronic, mesagerie, modului dedicat secretariatului, modulul dedicat directororilor, modulul pentru profesor şi nu intervine asupra datelor conţinute de sistem.

Anumite Servicii vă pot oferi modalităţi de accesare şi de eliminare a conţinutului furnizat către respectivul Serviciu. De asemenea, anumite Servicii au Termeni şi condiţii sau setări care restrâng domeniul de utilizare a conţinutului trimis în cadrul respectivelor Servicii. Asiguraţi-vă că deţineţi drepturile necesare pentru a ne acorda această licenţă pentru întregul conţinut pe care îl trimiteţi către Serviciile noastre.

Puteţi afla mai multe informaţii despre modul în care Adservio utilizează şi stochează conţinutul în politica de confidenţialitate sau în Termenii şi condiţiile suplimentare pentru anumite Servicii. Dacă trimiteţi feedback sau sugestii despre Servicii, putem utiliza feedbackul sau sugestiile respective fără a avea nicio obligaţie faţă de dvs.

Despre programele software din cadrul Serviciilor

Nu aveţi dreptul să copiaţi, să modificaţi, să distribuiţi, să vindeţi sau să închiriaţi nicio parte a Serviciilor şi a programelor software incluse; nu aveţi dreptul să refaceţi sau să încercaţi să extrageţi codul sursă al respectivului program software, cu excepţia cazurilor aveţi permisiunea scrisă din partea noastră.

Modificarea şi încetarea furnizării Serviciilor

Modificăm şi îmbunătăţim în mod constant Serviciile. Putem să adăugăm sau să eliminăm funcţionalităţi ori funcţii, iar aceste modificări vor fi notificate în prealabil astfel încat furnizarea de servicii către dumneavoastră să nu sufere.

Garanţii şi declinarea responsabilităţii

Furnizăm Serviciile la un nivel de aptitudine şi atenţie rezonabil din punct de vedere comercial şi sperăm că vă va face plăcere să le utilizaţi. Dar, există anumite lucruri pe care nu le putem promite în legătură cu Serviciile.În cazul în care faceţi parte dintr-o unitate şcolară în afara celor ce au achizitionat abonamentul cu operator unic de notare inclus, unitatea este responsabilă de actualitatea si integralitatea datelor din sistem. Pentru claritate, Adservio nu are dreptul de a interveni asupra datelor din sistem în sensul completării acestora, cu excepţia cazurilor în care Adservio se angajează in mod explicit să realizeze aceasta acţiune prin contract. În orice altă situaţie, Aservio nu este responsabil de lipsa datelor din sistem sau întârzieri privind completarea.

Răspunderea pentru Serviciile noastre

Adservio, furnizorii şi distribuitorii săi nu vor fi în niciun caz responsabili pentru nicio pierdere sau pagubă care nu poate fi prevăzută în mod rezonabil sau care întră în categoria forţei majore.

Despre prezenţii Termeni şi condiţii

Putem să modificăm prezenţii Termeni şi Condiţii şi Termenii şi Condiţiile suplimentare care se aplică unui Serviciu, de exemplu, pentru a corespunde schimbărilor survenite la nivelul legislaţiei sau al Serviciilor noastre. Consultaţi periodic Termenii şi condiţiile.
Pe această pagină vom posta notificările privind modificările prezenţilor Termeni şi Condiţii. Vom posta notificările cu privire la modificarea Termenilor şi condiţiilor suplimentare în cadrul Serviciului în cauză. Modificările nu se vor aplica retroactiv şi vor intra în vigoare în termen de minimum paisprezece zile după postare. Totuşi, modificările aferente funcţiilor noi ale unui Serviciu şi cele din motive legale vor intra în vigoare imediat. Dacă nu sunteţi de acord cu modificările aduse Termenilor şi Condiţiilor aferente unui Serviciu, vă sugerăm să întrerupeţi utilizarea Serviciului respectiv.

  • În cazul unei discrepanţe între prezenţii Termeni şi Condiţii şi Termenii şi condiţiile suplimentare, vor prevala Termenii şi condiţiile suplimentare.
  • Prezenţii Termeni şi Condiţii reglementează relaţia dintre Adservio şi dvs. Aceştia nu creează niciun fel de drepturi pentru terţi beneficiari.
  • Dacă nu respectaţi prezenţii Termeni şi Condiţii şi nu luăm măsuri imediate, nu înseamnă că renunţăm la drepturile pe care le avem (de exemplu, dreptul de a lua măsuri pe viitor).
  • Dacă anumiţi termeni şi anumite condiţii se dovedesc a fi inaplicabili, aceasta nu va afecta restul Termenilor şi Condiţiilor.

Pentru informaţii despre modul în care puteţi să contactaţi Adservio, accesaţi pagina noastră de contact.

Politica de confidenţialitate

Politica de confidenţialitate

Există numeroase moduri în care puteţi utiliza serviciile noastre: pentru a fi informaţi asupra notelor şi absenţelor, pentru a comunica şi a trimite mesaje/documente, pentru a vizualiza date şcolare statistice, fie generale, fie specifice, în funcţie de domeniul dumneavoastră de interes, în baza unui nume de utilizator şi a unei parole. Pentru claritate, vă informăm că există mai multe tipuri de utilizatori Adservio:

  1. Elevii: acestă categorie de utilizatori are acces la notele, absenţele, mesageria Adservio, date statistice doar privitoare la contul propriu şi reţeaua de socializare Adservio. Sistemul colectează date personale ale elevilor, înregistrate fie de secretariat fie de operatorul unic de notare Adservio din cadrul unităţii şcolare, preluate din Fişele de elev completate în cadrul procesului de admitere sau de Fişele de elev puse la dispoziţie de Adservio şcolii. Scopul preluării acestor date personale este cel de a genera rapoarte statistice complete, necesare utilizatorilor din cadrul unităţii de învăţământ.
  2. Părinţii: acestă categorie de utilizatori are acces la notele şi absenţele propriilor copii, la mesageria Adservio şi la canalul de recepţionare a ştirilor din mediul educaţional sau a celor cu mesaj comercial. Sistemul Adservio colectează datele personale cum sunt numele și prenumele părinților, domiciului şi datele de contact în urma completării de către personalul de secretariat sau operatorul unic de notare Adservio. Scopurile colectării acestor date sunt cele de generare a rapoartelor statistice complete şi de utilizare de către personalul unității școlare în cazul unui incident sau situaţie de urgenţă ce implică necesitatea contactării părinţilor.
  3. Cadrele didactice: acestă categorie are acces doar la notele şi absenţele acordate de propria persoană, la propriile activităţi şi orar, mesagerie şi opţiunile Aservio cu rol de eficientizare a propriei activităţi. Sistemul Adservio colectează numele şi prenumele cadrului didactic, numărul de contact pentru situaţii de urgenţă cu scopul generării de rapoarte statistice complete necesare unităţii şcolare.
  4. Personalul de conducere al unităţilor şcolare: această categorie de utilizatori are acces la toate informaţiile personale ale celorlalte tipuri de utilizatori, cu scopul obţinerii unei imagini de ansamblu, cu statistici corecte și complete. Sistemul Adservio înregistrează datele personale, cum sunt numele, prenumele, datele de contact cu scopul utilizării în cazul unui incident sau situaţie de urgenţă.
  5. Personalul de secretariat al unităţilor şcolare: această categorie de utilizatori are acces la toate informațiile personale ale celorlalte tipuri de utilizatori, cu scopul generării de rapoarte statistice complete necesare conducerii unităţii şcolare sau Inspectoratelor Şcolare/Ministerului Educaţiei Naţionale şi cu scopul accesării în cazul apariţiei unor situaţii de urgenţă sau altor incidente.

Când utilizaţi serviciile Adservio, dorim să înţelegeţi cum folosim informaţiile şi modurile în care vă puteţi proteja confidenţialitatea.
Politica noastră de confidenţialitate explică:

  • Ce informaţii colectăm şi de ce le colectăm.
  • Cum utilizăm respectivele informaţii.
  • Opţiunile pe care le oferim, inclusiv modul în care se accesează şi se actualizează informaţiile.

Am încercat să simplificăm lucrurile cât mai mult posibil, dar dacă nu sunteţi familiarizat(ă) cu termeni ca, de exemplu, cookie-uri, adrese IP, etichete pixel şi browsere, atunci citiţi mai întâi despre aceşti termeni. Confidenţialitatea dvs. este importantă pentru Adservio. Aşadar, fie că sunteţi nou pe Adservio, fie că sunteţi un utilizator mai vechi, vă rugăm să acordaţi timp cunoaşterii practicilor noastre şi, dacă aveţi întrebări, vă rugăm să ne contactaţi la adresa relatiiclienti@adservio.ro.

Informaţiile pe care le colectăm

Colectăm informaţii pentru a oferi servicii mai bune tuturor utilizatorilor noştri: de la informaţii de bază, cum ar fi numele și prenumele dumneavoastră, la aspecte mai complexe, cum sunt email sau număr de telefon, notele, absențele elevului(ei), observații, materii predate, clase asociate, orar de predate sau alte date, conform câmpurilor din Fişa Elevului.

Colectăm informaţii în două moduri:

  • Informaţii pe care le furnizaţi. Aceste informaţii le obţinem atunci când personalul de secretariat sau operatorul unic de notare din interiorul unităţii scoalare introduce în sistemul Adservio datele pe care dumneavoastră le-aţi furnizat la înscrierea în unitate.
  • Informaţii pe care le obţinem prin completarea cu date de către alţi utilizatori. Aceste informaţii le obţinem pe parcursul anului şcolar şi fac referire la completarea cu date de contact, materii predate, clase asociate, orar de predare de către personalul de secretariat, note şi absenţe completate de către cadrele didactice. Pentru claritate, Adservio nu are acces la mesajele transmise între utilizatori, acestea fiind confidenţiale.
    • Informaţii despre dispozitiv sau locaţie
      Putem colecta informaţii despre dispozitiv (cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare şi informaţii despre reţeaua mobilă, inclusiv numărul de telefon). Adservio colectează aceste date pentru a preveni anumite breşe de securitate cum ar fi accesarea contului dumneavoastră de către o altă persoană, în mod fraudulos, de pe un alt dispozitiv sau dintr-o altă locație.
    • Informaţii de jurnal sau istoric
      Putem colecta informaţii privind istoricul activităţilor dumneavoastră, aşa cum sunt notele şi absenţele înregistrate, atât cu scopul eficientizării activităţii dumneavoastă cât și cu scopul identificării unor acţiuni în cadrul contului dumneavoastră care nu au fost realizate de titularul contului.
    • Cookie-urile şi identificatorii anonimi
      Utilizăm diverse tehnologii pentru a colecta şi stoca informaţii atunci când vizitaţi sistemul Adservio, acestea putând include trimiterea unor cookie-uri sau a unor identificatori anonimi către dispozitivul dumneavoastră.

Cum utilizăm informaţiile pe care le colectăm

Adservio respecta legile in vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal. NOTIFICAREA PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL a fost depusa la ANSPDCP cu numerele la Registrul General: 24361, 15561 și 24368.
Utilizăm informaţiile pe care le colectăm din toate serviciile noastre pentru a informa utilizatorii, a genera rapoarte statistice generale sau după elemente specifice de interogare. Colectarea informaţiilor privind datele dumneavoastră personale și anume: nume, prenume, email, nr de telefon sau asupra activității dumneavoastră, și anume: notele, absențele evelului(ei), observații, materii predate, clase asociate, orar de predateZ în funcţie de tipologia de utilizator pe care o reprezentaţi are loc doar în urma semnării unui contract de prestări servicii între Adservio cu unitatea şcolară de care aparţineţi şi a unui acord de confidenţialitate asupra tuturor informaţiilor obţinute în urma colaborării. Adservio utilizează şi prelucrează datele dumneavoastră în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, Directiva 95/46/EC care reglementează cadrul juridic general al protecţiei datelor personale la nivelul Uniunii Europene și Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecția vieţii privind în sectorul comunicaţiilor electronice.

Informaţiile colectate au rolul de a asigura calitatea maximă a serviciilor noastre prestate: informare, generare rapoarte şi automatizare acţiuni şcolare etc.

La cerere și în baza unei prevederi legale datele colectate pot fi trasmise Inspectoratelor Şcolare Judeţene sau Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti, Ministerului Educaţiei Naţionale sau Inspectoratelor de Poliție, ca entităţi oficiale responsabile de mediul educaţional preuniversitar românesc şi siguranţa populaţiei. Adservio nu furnizează informaţii autorităţilor publice responsabile de siguranţa populaţiei decât în urma unei solicitări oficiale din partea acestora.

Vă vom cere acordul înainte de a utiliza informaţiile în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politică de confidenţialitate. Adservio nu transmite datele dumneavoastă altor entităţi, acestea fiind utilizate doar in scopurile menţionate anterior.

Adservio prelucrează informaţii cu caracter personal pe serverele din România.

Transparenţă şi posibilitatea de a alege

Adservio preia date cu caracter personal ale minorilor, cu respectarea Legii nr.272/2004 privind protecția şi promovarea drepturilor copilului, motiv pentru care preluarea datelor se realizează cu acordul părinţilor sau tutorilor legali. Aceştia au dreptul de a refuza preluarea datelor cu caracter personal ale minorilor pentru care au calitatea de părinte sau tutore legal. Adservio consideră automată acordarea dreptului de preluare a datelor și anume: numele, prenumele mamei/tatălui/tutorelui/reprezentantului legal/elevului(ei), precum și numărul de telefon, adresa de email a mamei/tatălui/tutorelui/reprezentatului legal, sau alte date, conform câmpurilor din Fişa Elevului în vederea accesării modulelor Mesageria Adservio și carnetul eletronic de Elev, precum și notele, absențele elevului(ei), observații, materii predate, clase asociate, orar de predate în legătură cu accesarea modulelor Mesageria Adservio și Carnetul Electronic de Elev concomitent cu semnarea contractului de prestări servicii dintre Adservio și unitatea de învățământ, cu respectarea ambelor părți a tuturor prevederilor legale. Pentru celelalte date colectate și prelucrare de către Adservio, consimțământul se dă conform prezenților Termeni și Condiții.

Informaţiile pe care le distribuiţi

Multe dintre serviciile noastre vă permit să distribuiţi informaţii către alte persoane. Reţineţi că atunci când distribuiţi informaţii în mod public, acestea pot fi indexate de motoarele de căutare. O astfel de situaţie este opţiunea de Share/Partajare a notei pe paginile de socializare ale elevului, aşa cum este Facebook. În cazul în care aveţi setările profilului "Public", postarea va deveni publică şi poate fi preluată.

Accesarea şi actualizarea informaţiilor dvs. cu caracter personal

Ori de câte ori utilizaţi serviciile Adservio, scopul nostru este de a vă oferi acces la informaţiile dvs. cu caracter personal. Adservio are acces la datele dumneavoastră cu caracter personal introduse în sistem de către anumite categorii de utilizatori: cadre didactice, personal de secretariat sau operator unic de notare. În cazul existenţei unui operator unic de notare, responsabil pentru înregistrarea cu date aferente tuturor cadrelor didactice, acesta activează sub acord de confidenţialitate, anexă la contractul de prestări servicii.

Scopul nostru este să furnizăm serviciile într-un mod în care informaţiile sunt protejate împotriva distrugerii accidentale sau rău intenţionate. De aceea, după ce ştergeţi informaţii din cadrul serviciilor, este posibil să nu ştergem imediat copiile reziduale de pe serverele noastre active şi să nu eliminăm informaţiile din sistemele noastre de rezervă. De asemeni, Adservio păstrează datele pe un server de rezervă, aflat pe teritoriul Romaniei, astfel încât datele dumneavoastră să poată fi protejate de orice pierdere accidentală, chiar şi atunci când datorită unei erori, serverul activ să nu mai funcţioneze.

Informaţiile pe care le distribuim

Nu distribuim informaţiile cu caracter personal către companii, organizaţii şi persoane din afara Adservio.

În cazul în care compania Adservio este implicată într-o fuziune, într-o achiziţie sau într-o vânzare de active, vom continua să asigurăm confidenţialitatea tuturor informaţiilor cu caracter personal şi vom notifica utilizatorii afectaţi înainte ca informaţiile cu caracter personal să fie transferate sau să intre sub incidenţa unei alte Politici de Confidenţialitate.

Securitatea informaţiilor

Depunem eforturi pentru a proteja Adservio şi utilizatorii noştri împotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate a informaţiilor pe care le deţinem. În special:

  • Criptăm multe dintre serviciile noastre utilizând SSL.
  • Vă oferim multiple metode de validare atunci când vă autentificaţi. Beneficiaţi de un nume de utilizator şi parolă securizată. În momentul autentificării pe un anumit dispozitiv, Adservio utilizează metode suplimentare de securitate, cum sunt codurile de siguranţă trimise pe telefonul mobil pe care îl oferiţi ca dată de contact. În cazul în care contul dumneavoastră este accesat de pe un alt dispozitiv, veţi primi un nou cod de siguranţă şi o notificare.
  • Ne revizuim practicile de colectare, stocare şi prelucrare a informaţiilor, inclusiv măsurile de securitate fizice, pentru a oferi protecţie împotriva accesului neautorizat la sisteme.
  • Restricţionăm accesul la informaţiile cu caracter personal, oferindu-l numai angajaţilor, contractorilor şi operatorilor unici de notare care sunt îndreptăţiţi să afle respectivele informaţii pentru a le putea prelucra în numele nostru şi care se supun unor obligaţii contractuale stricte de confidenţialitate şi pot fi traşi la răspundere sau cărora li se poate desface contractul dacă nu îndeplinesc aceste obligaţii.

Aplicabilitate

Politica noastră de confidenţialitate se aplică tuturor serviciilor oferite de Adservio.

Punerea în aplicare

Examinăm în mod regulat propria conformitate cu Politica noastră de confidenţialitate. De asemenea, aderăm la mai multe cadre de reglementare. Când primim reclamaţii oficiale scrise, pentru confirmare, contactăm persoana care a formulat reclamaţia respectivă. Colaborăm cu autorităţile de reglementare corespunzătoare, inclusiv cu autorităţile locale pentru protecţia datelor, pentru a soluţiona orice reclamaţii referitoare la transferul datelor cu caracter personal şi pe care nu le putem soluţiona direct cu utilizatorii noştri.

Modificările

Politica noastră de confidenţialitate se poate modifica periodic. Drepturile dvs. în baza acestei Politici de Confidenţialitate nu vor fi diminuate fără consimţământul dvs. explicit. În orice caz, beneficiați de toate drepturile prevăzute de legea nr677/2001 și anume, dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc, și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, la conducerea unității școlare de care aparțineți. Orice modificări aduse Politicii de confidenţialitate vor fi postate pe această pagină şi, în cazul în care modificările sunt importante, vom furniza o notificare cu o mai mare vizibilitate (inclusiv, în cazul anumitor servicii, o notificare prin e-mail privind modificările aduse Politicii de confidenţialitate).