Pentru o experiență cât mai plăcută în sistemul Adservio vă recomandăm actualizarea browser-ului sau folosirea unui alt browser modern: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, etc.

Când primesc rezumatul activității școlare a elevului?

Categorie: Situația la zi

Pentru abonamentul standard

Tot ce întâmplă în contul elevului și al părintelui pe parcursul unei zile de școală (note, absențe, activitate școlară etc.) se regăsește într-un rezumat care este trimis părinților prin e-mail. Acest rezumat se trimite la ora stabilită împreună cu conducerea școlii, în funcție de programul școlar al fiecărei unități de învățământ.

Există situații în care unii profesori sunt activi pe platformă și după încheierea programului școlar al elevului respectiv. În acest caz, utilizatorii vor fi informați despre aceste acțiuni în rezumatul de a doua zi.

Exemplu de notificare prin e-mail:

 

Pentru abonamentul standard + extraopțiunea SMS

În cazul abonamentului standard + extraopțiunea sms, tot ce întâmplă în contul elevului și al părintelui pe parcursul unei zile de școală (note, absențe, activitate școlară etc.) se va regăsi în rezumatul zilei care va fi trimis părinților atât prin e-mail cât și printr-o notificare instant prin sms, la ora stabilită de fiecare școală în parte.

Pot exista situații în care se vor primi notificări și după această oră prestabilită, deoarece unii profesori sunt activi pe platformă și după încheierea programului școlar al elevului respectiv.

Exemplu de notificare prin SMS:

Elevul Popovici George a fost absent la Aplicații ale matematicii în practică (opt) și a obtinut nota 10 la Limba Română.

Articole:

Nu ai găsit ceea ce căutai?

Contactează relații clienți la numărul de telefon:

0332 10 28 28, pe email la relatiiclienti@adservio.ro sau mergi la pagina de Contact.