Pentru o experiență cât mai plăcută în sistemul Adservio vă recomandăm actualizarea browser-ului sau folosirea unui alt browser modern: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, etc.

Cum generez o parolă nouă pentru un utilizator Adservio, din contul de Secretar sau Director?

Categorie: Secretariat

Directorul și Secretarul pot reseta parole pentru conturile Adservio, pentru elevi, părinți și profesori.


Din secțiunea Elevi, alege elevul pentru care dorești să generezi parola. Se va deschide o fereastră cu datele de identificare ale utilizatorului.

Dacă utilizatorul ales (elev, părinte sau profesor) are contul activat, cu adresa de e-mail sau telefonul înregistrate, va apărea un buton Resetează parola sub profilul său: 

Apasă butonul Resetează parola, bifează calea prin care dorești să-l trimiți către utilizator (e-mail sau telefon), apoi apasă butonul Trimite:


Utilizatorul va primi noua parolă a contului Adservio, prin sms sau un link de resetare a parolei, prin e-mail.

Dacă utilizatorul nu are are activat contul Adservio, în locul butonului Resetează parola va apărea butonul Trimite cod de acces” .






Articole:

Nu ai găsit ceea ce căutai?

Contactează relații clienți la numărul de telefon:

0332 10 28 28, pe email la relatiic[email protected] sau mergi la pagina de Contact.