Pentru o experiență cât mai plăcută în sistemul Adservio vă recomandăm actualizarea browser-ului sau folosirea unui alt browser modern: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, etc.

Cum trimit rezolvarea temei din contul de elev?

Categorie: Teme

Din contul tău de Elev, urmează pașii:

  1. Alege din meniul principal butonul ”Situația la zi”;
  2. Selectezi din meniul de sus butonul ”Teme”;
  3. În pagina accesată, vizualizezi lista de teme pe care profesorii le-au solicitat de la tine. Acestea sunt grupate în două categorii:
  • Teme de trimis - atunci când termenul limită impus de profesor încă nu a fost atins;
  • Teme finalizate – atunci când termenul limită impus de profesor este atins;
  1. Pentru trimiterea unei teme, selectezi numele temei respective, iar din pagina deschisă dai click pe chenarul punctat și selectezi din calculatorul tău, fișierul cu rezolvarea temei. În cazul în care dorești să mai încarci un fișier poți face acest lucru repetând procesul inițial prin care ai atașat primul fișier;
  2. Pentru a vedea care este termenul limită impus de profesor, te uiți în partea de sus a paginii ( așa cum indică săgeata albastră în video);
  3. În cazul în care ai mai multe teme primite de la profesorii tăi, acestea vor fi grupate în ordinea termenelor limită. Cele cu termenul limită cel mai apropiat, vor fi prioritizate sus în subcategoria numită ”de trimis”. Celelalte vor fi grupate după materii;
  4. În momentul în care data limită este aproape de expirare, aceasta va fi semnalizată cu roșu. Acest lucru indică că trebuie să trimiți tema către profesor cât mai curând, deoarece termenul limită până aceasta poate fi trimisă, urmează să expire;
  5. În cazul în care termenul limită solicitat de profesor a fost depășit, poți trimite în continuare tema. Selectezi numele acesteia apoi urmezi pașii de la punctul 4. Faptul că ai trimis tema după termenul limită, va fi semnalizat cu o dungă roșie și nu mai ai posibilitatea să o înlocuiești;
  6. Butonul portocaliu numit ”Trimite tema” îl vei folosi doar în momentul în care solicitarea unei teme se face verbal de către profesor și doar în cazul în care profesorul nu a inițiat din platforma Adservio solicitarea unei teme. Astfel, vei folosi butonul ”Trimite tema” și vei trimite un fișier al unei teme solicitate verbal de către profesorul căruia dorești să îi trimiți rezolvarea temei;

Articole:

Nu ai găsit ceea ce căutai?

Contactează relații clienți la numărul de telefon:

0332 10 28 28, pe email la relatiiclienti@adservio.ro sau mergi la pagina de Contact.